КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Ольга Георгіївна Ратушняк, Павло Володимирович Оленич

Остання редакція: 2023-11-28

Анотація


Розроблено структурно-логічну модель управління ефективністю маркетинговою діяльністю на підприємстві в основі якої є формування маркетингової стратегії. Наведено основні шляхи покращення ефективності маркетингової діяльності, а саме: розширення асортименту продукції, збільшення ринкової частки, підвищення визнання бренду, оптимізація ціноутворення, розвиток онлайн-присутності, підвищення якості обслуговування клієнтів, екологічна стійкість, вивчення нових ринків,  підвищення усвідомлення споживачів, вдосконалення управління виробництвом.


Ключові слова


маркетинг, маркетингова діяльність, управління.

Повний текст: PDF