КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТІ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖІВ В ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІ ЗА ДОПОМОГОЮ РОЗМІЩЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ
Данііл Романович Яровий, Наталія Василівна Сачанюк-Кавецька

Остання редакція: 2023-05-18

Анотація


Методи теорії ігор дають змогу передбачити і врахувати різні рівні ризиків. Застосування принципів, методів та інструментів теорії ігор дасть змогу сформувати повний план дій у можливих ситуаціях. В роботі розглянуто можливість застосування теорії ігор для збільшення обсягів продажів в інтернет магазині, шляхом розміщення оголошення, побудованого за певною стратегією.


Ключові слова


стратегія; конфлікт інтересів; теорія ігор; оголошення; функція виграшу

Посилання


1. Барановська Л. В. Теорія ігор: курс лекцій. Навчальний посібник / Київ КПІ ім. І. Сікорського. 2022. 245 с.


2. 10+ прикладів теорії ігор у реальному житті. Режим доступу: https://upjourney.com/game-theory-examples-in-real-life (дата звернення: 10.12.2022).


3. Mazalov V. Mathematical Game Theory and Applications. – John Wiley & Sons Ltd, UK, 2014.


4. Osborne J., Rubinstein A. A Course in Game Theory. – The MIT Press, Cambridge, Massachusetts; London, England, 1994.

 


Повний текст: PDF