КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
ПІДХОДИ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ГРИ-ГОЛОВОЛОМКИ ХАНОЙСЬКА ВЕЖА
Владислав Костянтинович Туревич, Наталія Василівна Сачанюк-Кавецька

Остання редакція: 2023-01-14

Анотація


Важливу роль у розвитку і вдосконаленні логічного мислення відводять головоломкам. Ці ігри вимагають проявити винахідливість, кмітливість, вміння критично оцінити умови або постановку питання. З давніх часів розв’язування головоломок призводило до виникнення нових ідей та математичних підходів. В даній роботі розглянуто різні підходи до розв’язування гри-головоломки Ханойська вежа, зокрема розглянуто можливість використання теорії графів та двійкової системи числення.

Ключові слова


логічне мислення; ханойська вежа; граф; фрактальний трикутник

Посилання


1. Ivan Moscovich, 1000 playthinks: puzzles, paradoxes, illusions & games, Workman Pub., 2001.


2. Личковський Е. І. Вища математика. Теорія наукових досліджень у фармації та медицині: підручник /Е. І. Личковський, П. Л Свердан. – К.: Знання, 2021. – 476 с.


3. Petković, Miodrag (2009). Famous Puzzles of Great Mathematicians. AMS Bookstore. p. 197.


4. Капітонова Ю. В. Основи дискретної математики. Підручник /Ю. В. Капітонова, С. Л. Кривий, О. А. Летичевський, Г. М. Луцький, М. К. Печурін. – К.: НАУКОВА ДУМКА, 2002. – 580 с.


Повний текст: PDF