Остання редакція: 2022-12-11
Анотація
Ключові слова
Посилання
1 .Ансофф І.В. Новая корпоративная стратегия : монографія. С. Петербург: Ком., 2008. 416 с.
2 Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: монографія. Київ: КНЕУ,2002. 245с.
3 Згурська О. М. Диверсифікація як метод підвищення економічної ефективності підприємства . Журнал “Інвестиції: практика та досвід”. Сер. Інвестиції: практика та досвід. 2018. Вип. 13. С. 16–21.
4 Задорожко Г.І., Величко Г.Ю., Урбановська О.С. Шляхи підвищення ефективності функціонування підприємства, Теоретико – прикладні аспекти управління потенціалом і розвитком промислових підприємств: матеріали ІI Міжн. наук.-прак. інт.-конф. Одеса: Одеський національний політехнічний університет, 2016. Секція 7. С. 143-144.
5 Бутенко Н.В. Диверсифікація виробництва: цілі та стратегії реалізації. Економіка АПК. №7. 2003. С. 109-114.
6 Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент: Курс лекцій. Новосибірськ,1999. 288с.
7 Куденко Н. В. Маркетингові стратегії фірми: монографія. Київ: КНЕУ, 2002. 245 с.
8 Гаркавенко С. С. Маркетинг: навч. посібник. Київ: 2002. 712 с.
9 Ілляшенко, С.М. Пересадько Г.О. Системний аналіз поглядів різних вчених на стратегію диверсифікації. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія Економіка та менеджмент. 2008. Вип. 4 (28). С. 3-8.
10Миронишин B. Теоретичні аспекти поняття «товарна диверсифікація діяльності торговельного підприємства», Вісник студентського наукового товариства «ВАТРА» Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ. Вінниця: 2022. Вип.142. C. 49-54