КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВИМ ІМІДЖЕМ І ДІЛОВОЮ РЕПУТАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Володимир Олександрович Козловський, Владислав В'ячеславович Льоба

Остання редакція: 2022-11-10

Анотація


Розглянуто теоретичні та практичні питання формування на сучасних підприємствах позитивних ділового іміджу і ділової репутації та управління ними

Ключові слова


підприємство, діловий імідж, ділова репутація, алгоритм та етапи формування позитивних ділового іміджу і ділової репутації підприємства

Посилання


1. Рябова Т.А., Воєдило Н.Ю. Роль іміджу у забезпеченні ринкового успіху підприємства. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2020. № 12.

івського державного університету «Економіка і суспільство». Серія: економіка та управління підприємствами. 2016. Випуск 7, С. 473–477.

3. Козловський В.О., Ясько Я.А. Деякі аспекти формування позитивного ділового іміджу сучасного підприємства. В зб. матеріалів V Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тенденції розвитку фінансових і інноваційноінвестиційних процесів в Україні. м. Вінниця, 25 лютого 2022 р. Режим доступу [https://conferences.vntu.edu.ua/index. php/fiip/fiip2022/paper/viewFile/14691/12389].


Повний текст: PDF