Розмір шрифта:
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВИМ ІМІДЖЕМ І ДІЛОВОЮ РЕПУТАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Остання редакція: 2022-11-10
Анотація
Розглянуто теоретичні та практичні питання формування на сучасних підприємствах позитивних ділового іміджу і ділової репутації та управління ними
Ключові слова
підприємство, діловий імідж, ділова репутація, алгоритм та етапи формування позитивних ділового іміджу і ділової репутації підприємства
Посилання
1. Рябова Т.А., Воєдило Н.Ю. Роль іміджу у забезпеченні ринкового успіху підприємства. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2020. № 12.
івського державного університету «Економіка і суспільство». Серія: економіка та управління підприємствами. 2016. Випуск 7, С. 473–477.
3. Козловський В.О., Ясько Я.А. Деякі аспекти формування позитивного ділового іміджу сучасного підприємства. В зб. матеріалів V Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тенденції розвитку фінансових і інноваційноінвестиційних процесів в Україні. м. Вінниця, 25 лютого 2022 р. Режим доступу [https://conferences.vntu.edu.ua/index. php/fiip/fiip2022/paper/viewFile/14691/12389].
Повний текст:
PDF