Остання редакція: 2022-06-08
Анотація
У статті розглянуто роль дистанційного навчання в реаліях сучасного світу. Визначено, що система дистанційного навчання містить у собі певні структурні елементи, задача яких виконувати певні функції освітнього процесу. Виокремлено переваги та недоліки дистанційного навчання.
Ключові слова
Посилання
1. Коваль А. Самоосвіта здобувачів вищої освіти. Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у вищій школі: методологія, методика, практика /А.Коваль, А. Леплинська // Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, Київ, 20 травня 2021. – С. 19-25.
2. Хом’юк І.В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики у технічних ЗВО / І. В. Хом’юк, С.А.Кирилащук, В.В.Хом’юк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, 2022. – № 64 . – С.21-28.
3. Коваль А. Дистанційне навчання: за і проти. Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у вищій школі: методологія, методика, практика/ А.Коваль, О.Шерегій // Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, Київ, 20 травня 2021. – С 25-27.
4. Присяжнюк Ю. Дистанційне навчання в контексті комунікації викладач – студент: проблема ефективності. Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у вищій школі: методологія, методика, практика. Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, Київ, 20 травня 2021. – 27-33.