КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ»
Роман Васильович Сівак

Остання редакція: 2022-06-07

Анотація


У роботі висвітлюється авторський досвід використання інноваційних технологій в процесі вивчення дисципліни «Технологія будівельних робіт» в технічному ЗВО. І Інноваційний підхід як найвищий ступінь креативного росту педагога є особливо актуальним для характеристики освітніх нововведень не тільки окремих педагогів, а, що є визначальним для нашого часу, цілих педагогічних колективів навчально-виховних закладів. Демонструється приклад практичного заняття з теми «Підготовка бетонних поверхонь під обштукатурювання».


Ключові слова


інноваційні технології; штукатурення; обробка поверхонь; innovative technologies; plastering; surface treatment

Посилання


Поніманська Т.І. Нові аспекти педагогічної освіти // Освіта. – 1998. – № 51. – С. 97.

Дубасенюк О.А. Інноваційні освітні технології та методики в системі професійно-педагогічної підготовки // Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: Монографія / За ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – С. 14-47.

Петрук В. А. Інтерактивні технології навчання вищої математики студентів технічних ЗВО/ В. А. Петрук, І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Навчально-методичний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2012. – 93 с.

Хом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ЗВО / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.

Хом’юк І.В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ЗВО/ І.В.Хом’юк //Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С 356 – 362.

Повний текст: PDF