Остання редакція: 2022-06-01
Анотація
У статті проведено аналіз ефективності введення та застосування інтерактивних технологій в систему вищої освіти. Розглянуто вплив інноваційних технологій на роботу педагогів та якість навчання студентів у закладах вищої освіти.
Ключові слова
Посилання
1. П. Ю. Саух [та ін.]; Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи. Монографія / ред. П. Ю. Саух. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – С. 14, 319.
2. https://www.pedrada.com.ua/article/2316-interaktyvni-metody
3. Пометун О.І., Побірченко Н.С., Коберник Г.І., Комар О.А.,Торчинська Т.А. Інтерактивні технології: теорія та методика –Посібник для викладачів ПТУ, коледжів та всіх тих, хто цікавиться застосуванням інтерактивних технологій у навчальному процесі задля його вдосконалення–Умань-Київ-2008 –С.8, 9.
4. Урок інновацій: на які тренди в освіті варто очікувати у 2022 році. – Електронний ресурс. –5. Хом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.
6. Хом’юк І.В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ/ І.В.Хом’юк //Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С 356 – 362.
7.. Петрук В. А. Інтерактивні технології навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ / В. А. Петрук, І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Навчально-методичний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2012. – 93 с.