КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІМІДЖУ ЖІНКИ ЯК ПОЛІТИЧНОГО ДІЯЧА
Катерина Олександрівна Озерова, Світлана Георгіївна Денисюк

Остання редакція: 2022-05-09

Анотація


Проаналізовано формування, сприйняття та підтримка іміджу жінки-політика в сучасному суспільстві. Визначено, що імідж жінки-політика формується у політичній свідомості населення і є відображенням очікувань громадян та їх стереотипів. Виокремлено чинники і особливості формування іміджу жінки-політичного лідера.


Ключові слова


жінка-лідер, жінка-політик, імідж, політичний імідж

Посилання


  1. Денисюк С. Г. Математичне моделювання і побудова механізмів проведення президентських виборів в Україні. Нова парадигма. Київ: Вид. НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. Вип. 78. С. 107-115.
  2. Шиян А. А. Теорія ігор: основи та застосування в економіці та менеджменті. Вінниця: ВНТУ, 2009. 164 с.
  3. Купцова І. І. Символічний вимір іміджу в сучасній політиці. Актуальні проблеми політики. Одеса : Фенікс, 2012. С. 236–242.
  4. Митко А. М. Імідж жінки-політика в сучасній Україні: спроба аналізу і перспективи змін. Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. Київ: Український центр політичного менеджменту, 2009. Вип. 17. С. 160–168.
  5. Дідух Г .Я. Фактори формування іміджу жінки-політичного лідера. Політологічний вісник. Київ: «ІНТАС», 2009. Вип. 45. С. 422–433.

Повний текст: PDF