КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 015 «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА»
Софія Віталіївна Дембіцька, Ірина Миколаївна Кобилянська, Олексій Олександрович Кобилянський

Остання редакція: 2022-04-28

Анотація


Актуальність статті визначається тим, що на сучасному етапі інформація є базою професійного успіху людини, відповідно існує необхідність створення методичного забезпечення використання сучасних інформаційних технологій навчання. Використання засобів мобільних ІКТ у системі підготовки фахівців технічних спеціальностей забезпечує удосконалення методів і технологій відбору і формування змісту освіти, внесення змін до вивчення фахових дисциплін, підвищення ефективності навчання за рахунок підвищення рівня його індивідуалізації і диференціації, використання додаткових мотиваційних важелів, організації нових форм взаємодії в процесі навчання та удосконалення механізмів управління системою освіти.


Ключові слова


професійна підготовка, фахівці технічних спеціальностей, активізація навчально-пізнавальної діяльності, заклади вищої освіти, інформаційні технології, мобільні інформаційні технології.

Посилання


  1. Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04. 2015 р. № 266. Режим доступу: https://npu.edu.ua/images/file/Viddil_licen/2016/post_266.pdf.
  2. Про затвердження Переліку спеціалізацій підготовки здобувачів вищої та фахової передвищої освіти за спеціальністю 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», за якими здійснюється формування та розміщення державного замовлення. Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2016 № 292. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0532-16#Text.
  3. Кобилянський О. В., Кобилянська І. М. Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2013. № 10 (4). С. 78-85.
  4. Кобилянський О., Кобилянська І. Практичні аспекти формування компетентності фахівців.  Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2016. Випуск 6. Том 2. С. 120-124.
  5. Дембіцька С. В., Кобилянський О. В. Особливості підготовки фахівців за спеціальністю 015 «Професійна освіта» у закладах вищої освіти. Збірник наукових праць Кам’янець-подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. 2018. № 24. С. 148–151.
  6. Дембіцька С. В., Пугач С. С. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як складової професійної підготовки в закладах вищої освіти. Нова педагогічна думка. 2020. № 4 (104).  С. 21–24.
  7. Дембіцька С. В., Кобилянська І. М., Пугач С. С. Реалізація міжпредметної інтеграції безпекових та фахових дисциплін в процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Вінниця. Випуск 56. ТОВ фірма «Друк плюс», 2020. С. 215–222.
  8. Дембіцька С. В., Кобилянська І. М., Кобилянський О. В. Формування працеохоронної компетентності студентів економічних спеціальностей як складової їхньої професійної компетентності. Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті: матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, 19–20 листопада 2020 року / за заг. ред. О. А. Жукової, А. І. Комишана. Х.: ФОП Бровін О. В., 2020. С. 164–167.
  9. Романовський О. Г. Педагогічні інновації у формуванні національної гуманітарно-технічної еліти. Теорія і практика управління соціальними системами. Щоквартальний науково-практичний журнал. Харків: НТУ «Харківська політехніка», 2010. № 4. С. 3–10.

Повний текст: PDF