Розмір шрифта:
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 015 «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА»
Остання редакція: 2022-04-28
Анотація
Актуальність статті визначається тим, що на сучасному етапі інформація є базою професійного успіху людини, відповідно існує необхідність створення методичного забезпечення використання сучасних інформаційних технологій навчання. Використання засобів мобільних ІКТ у системі підготовки фахівців технічних спеціальностей забезпечує удосконалення методів і технологій відбору і формування змісту освіти, внесення змін до вивчення фахових дисциплін, підвищення ефективності навчання за рахунок підвищення рівня його індивідуалізації і диференціації, використання додаткових мотиваційних важелів, організації нових форм взаємодії в процесі навчання та удосконалення механізмів управління системою освіти.
Ключові слова
професійна підготовка, фахівці технічних спеціальностей, активізація навчально-пізнавальної діяльності, заклади вищої освіти, інформаційні технології, мобільні інформаційні технології.
Посилання
- Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04. 2015 р. № 266. Режим доступу: https://npu.edu.ua/images/file/Viddil_licen/2016/post_266.pdf.
- Про затвердження Переліку спеціалізацій підготовки здобувачів вищої та фахової передвищої освіти за спеціальністю 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», за якими здійснюється формування та розміщення державного замовлення. Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2016 № 292. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0532-16#Text.
- Кобилянський О. В., Кобилянська І. М. Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2013. № 10 (4). С. 78-85.
- Кобилянський О., Кобилянська І. Практичні аспекти формування компетентності фахівців. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2016. Випуск 6. Том 2. С. 120-124.
- Дембіцька С. В., Кобилянський О. В. Особливості підготовки фахівців за спеціальністю 015 «Професійна освіта» у закладах вищої освіти. Збірник наукових праць Кам’янець-подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. 2018. № 24. С. 148–151.
- Дембіцька С. В., Пугач С. С. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як складової професійної підготовки в закладах вищої освіти. Нова педагогічна думка. 2020. № 4 (104). С. 21–24.
- Дембіцька С. В., Кобилянська І. М., Пугач С. С. Реалізація міжпредметної інтеграції безпекових та фахових дисциплін в процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Вінниця. Випуск 56. ТОВ фірма «Друк плюс», 2020. С. 215–222.
- Дембіцька С. В., Кобилянська І. М., Кобилянський О. В. Формування працеохоронної компетентності студентів економічних спеціальностей як складової їхньої професійної компетентності. Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті: матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, 19–20 листопада 2020 року / за заг. ред. О. А. Жукової, А. І. Комишана. Х.: ФОП Бровін О. В., 2020. С. 164–167.
- Романовський О. Г. Педагогічні інновації у формуванні національної гуманітарно-технічної еліти. Теорія і практика управління соціальними системами. Щоквартальний науково-практичний журнал. Харків: НТУ «Харківська політехніка», 2010. № 4. С. 3–10.
Повний текст:
PDF