Розмір шрифта:
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Остання редакція: 2022-04-28
Анотація
Актуальність статті визначається тим, що на всіх етапах отримання освіти набули поширення мобільні інформаційно-комунікаційні технології. Відтак, існує необхідність розробки методичного забезпечення їх використання в освітньому процесі вищої школи. В свою чергу, це передбачає удосконалення методів та технологій відбору і формування змісту освіти, внесення змін до вивчення фахових дисциплін, забезпечення ефективності навчання за рахунок підвищення рівня його індивідуалізації і диференціації, використання додаткових мотиваційних важелів, організації нових форм взаємодії в процесі навчання та удосконалення механізмів управління системою освіти.
Ключові слова
професійна підготовка, заклади вищої освіти, інформаційні технології, мобільні інформаційні технології, вдосконалення освітнього процесу.
Посилання
- Valarmathi K.E. Mobile Assisted Language Learning / K.E.Valarmathi // Journal of Technology for ELT. – 2011. – Vol.II. №2. – [Електронний ресурс]. – Взято з: https://sites.google.com/site/journaloftechnologyforelt/archive/april2011/mobileassistedlanguagelearning.
- Бугайчук К.Л. Мобільне навчання:сутність і моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України / К.Л.Бугайчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. - № 1(27). [Електронний ресурс]. – Взято з: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/619/480
- Мардаренко О.В. Інтерактивні комунікативні технології освіти: мобільне навчання як нова технологія в підвищенні мовної компетенції студентів немовних ВНЗ / О.В.Мардаренко // Інформатика та математичні методи в моделюванні. – 2013. – Том 3. №3. – С . 288-293.
- Дембіцька С.В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю під час вивчення ІКТ / С.В.Дембіцька // Актуальні проблеми методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін: матеріали Міжнародної наукової конференції, 18-19 січня 2013 р. – К.: В-во НПУ ім..М.П. Драгоманова, 2013 р. – С. 131 – 132.
- Дембіцька С.В. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як складової професійної підготовки в закладах вищої освіти / С.В.Дембіцька, С.С. Пугач // «Нова педагогічна думка». – 2020. – № 4 (104). – С.21 – 24.
- Дембіцька С.В. Реалізація міжпредметної інтеграції безпекових та фахових дисциплін в процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей / С.В.Дембіцька, І.М. Кобилянська, С.С.Пугач // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Вінниця. - Випуск 56. ТОВ фірма «Друк плюс», 2020. – С.215-222.
- Хімчук Л. Використання інформаційних технологій в загальноосвітніх школах гірських регіонів: труднощі майбутніх вчителів. / Л. Хімчук // Гірська школа українських Карпат. – 2013. – № 8-9. – С. 134–136.
Повний текст:
PDF