КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Софія Віталіївна Дембіцька, Марина Олександрівна Мястковська, Володимир Віталійович Татарчук

Остання редакція: 2022-04-28

Анотація


Актуальність статті визначається тим, що на всіх етапах отримання освіти набули поширення мобільні інформаційно-комунікаційні технології. Відтак, існує необхідність розробки методичного забезпечення їх використання в освітньому процесі вищої школи. В свою чергу, це передбачає удосконалення методів та технологій відбору і формування змісту освіти, внесення змін до вивчення фахових дисциплін, забезпечення ефективності навчання за рахунок підвищення рівня його індивідуалізації і диференціації, використання додаткових мотиваційних важелів, організації нових форм взаємодії в процесі навчання та удосконалення механізмів управління системою освіти.


Ключові слова


професійна підготовка, заклади вищої освіти, інформаційні технології, мобільні інформаційні технології, вдосконалення освітнього процесу.

Посилання


  1. Valarmathi K.E. Mobile Assisted Language Learning / K.E.Valarmathi // Journal of Technology for ELT. – 2011. – Vol.II. №2. – [Електронний ресурс]. – Взято з: https://sites.google.com/site/journaloftechnologyforelt/archive/april2011/mobileassistedlanguagelearning.
  2. Бугайчук К.Л. Мобільне навчання:сутність і моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України / К.Л.Бугайчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. - № 1(27). [Електронний ресурс]. – Взято з: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/619/480
  3. Мардаренко О.В. Інтерактивні комунікативні технології освіти: мобільне навчання як нова технологія в підвищенні мовної компетенції студентів немовних ВНЗ / О.В.Мардаренко // Інформатика та математичні методи в моделюванні. – 2013. – Том 3. №3. – С . 288-293.
  4. Дембіцька С.В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів економічного профілю під час вивчення ІКТ / С.В.Дембіцька // Актуальні проблеми методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін: матеріали Міжнародної наукової конференції, 18-19 січня 2013 р. – К.: В-во НПУ ім..М.П. Драгоманова, 2013 р. – С. 131 – 132.
  5. Дембіцька С.В. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як складової професійної підготовки в закладах вищої освіти / С.В.Дембіцька, С.С. Пугач // «Нова педагогічна думка». – 2020. – № 4 (104). – С.21 – 24.
  6. Дембіцька С.В. Реалізація міжпредметної інтеграції безпекових та фахових дисциплін в процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей / С.В.Дембіцька, І.М. Кобилянська, С.С.Пугач // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Вінниця. - Випуск 56. ТОВ фірма «Друк плюс», 2020. – С.215-222.
  7. Хімчук Л. Використання інформаційних технологій в загальноосвітніх школах гірських регіонів: труднощі майбутніх вчителів. / Л. Хімчук // Гірська школа українських Карпат. – 2013. – № 8-9. – С. 134–136.

Повний текст: PDF