КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Яна Олександрівна Король, Анастасія Михайлівна Климчук, Оксана Броніславівна Залюбівська

Остання редакція: 2021-12-19

Анотація


Робота присвячена узагальненню та аналізу чинників ефективності дистанційного навчання, особливості дистанційного навчання в системі вищої освіти та визначення  переваи і недоліків  його функціонування.


Ключові слова


дистанційне навчання, чинники ефективності навчання, навчальний процес, дистанційні технології.

Посилання


Ахмад І.М. Навчання в дистанційній і змішаній формі студентів ВНЗ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://interconf.fl.kpi.ua/node/1067

 

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html

 

Владимирська Є.Ю. Науково-методичне забезпечення якості дистанційного навчання у технічному університеті : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Є.Ю. Владимирська.– К., 2006.– 21 с.

 

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. – К.: КПІ, 2000. – 12с.

 

 


Повний текст: PDF