КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
Розробка інтерактивних форм в поштових електронних повідомленнях для автоматизації навчального процесу
Евеліна Олександрівна Горбачова, Олег Олександрович Ковалюк

Остання редакція: 2021-12-18

Анотація


В роботі описано принцип та підходи автоматизації навчального процесу, відправлення інтерактивних форм в поштових електронних повідомленнях вибраним групам чи користувачам з використанням хмарного середовища

Ключові слова


інтерактивні форми; електронні повідомлення; доставка коду до кінцевого користувача; Azure DevOps; ASP.NET SignalR

Посилання


Одеський Національний Економічний Університет. Пархуць Л., Ясинська С.. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В ОСВІТІ: АВТОМАТИЗОВАНІ НАВЧАЛЬНІ СИСТЕМИ. [Електронний ресурс]. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/147037367.pdf

Ua-referat.com. Р. Манекін. Автоматизовані навчальні системи (АОС): основні принципи побудови. [Електронний ресурс]. URL: shorturl.at/biluD

Техническая документация Майкрософт. Создание карточек интерактивных сообщений Outlook с использованием формата адаптивной карточки. [Електронний ресурс]. URL: https://docs.microsoft.com/ru-ru/outlook/actionable-messages/adaptive-card

Email on Acid. Email Developmen. How to Use Actionable Messages for Outlook 365. [Електронний ресурс]. URL: https://www.emailonacid.com/blog/article/emaildevelopment/how-to-use-actionable-messages-outlook/

Technical documentation. Introduction to SignalR. [Електронний ресурс]. URL: https://docs.microsoft.com/en-us/aspnet/signalr/overview/getting-started/introduction-to-signalr

Офіційний сайт Вікіпедії. WebSocket. [Електронний ресурс]. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/WebSocket

L Науково-технічна конференція факультету комп'ютерних систем і автоматики (2021). ВНТУ. Ковалюк О.О., Горбачова Е.О.. Розробка чат-боту з використанням хмарних сервісів для автоматизації навчального процесу. [Електронний ресурс]. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12567/10483


Повний текст: PDF