КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВНЗ: ДОСВІД ВНТУ
Василь Васильович Шевченко

Остання редакція: 2021-12-16

Анотація


Анотація:

У статті досліджено професійну мотивацію науково-педагогічних працівників ЗВО, зокрема  подано та проаналізовано результати анкетування викладачів Факультету машинобудування та транспотру Вінницького національного технічного університету щодо визначення їхніх ключових мотивів науково-педагогічної діяльності та професійного самовдосконалення.

 

Abstract:

The article examines the professional motivation of scientific and pedagogical workers of ZVO, in particular, presents and analyzes the results of a survey of teachers of the Faculty of Mechanical Engineering and Transport of Vinnytsia National Technical University to determine their key motives for scientific and pedagogical activities and professional self-improvement.


Ключові слова


мотивація; мотив; науково-педагогічна діяльність; професійне самовдосконалення; ЗВО; motivation; motive; scientific and pedagogical activity; professional self-improvement; ZVO;

Посилання


1. Іванова Н. Мотивація фахівця до професійної діяльності: поняття, зміст та функції / Н. Іванова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. – 2016. – Вип. 1. – С. 21-24.

 

2. Патик Ю.В. Мотиваційні тенденції майбутніх соціальних працівників / Ю.В. Патик. // "Наука і освіта". – 2016. –  Вип. 1. – с. 47-50.

 

3. Шкарлет: одна з головних ідей – вмотивований учитель [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://osvita.ua/school/83792/.

 

4. Керекеша О.В. Мотивація викладачів до розвитку професійної майстерності / О.В. Керекеша // Інноваційна педагогіка. –  2019. – Вип. 100. – с. 83-87.

 

5. Вакуленко В. Роль професійної мотивації в розвитку професіоналізму викладача вищої школи. Молодь і ринок. 2015. № 4. С. 16–19.

 

6. Владимиров В. Платное образование: социальный контекст. Высшее образование. 1999. № 1. С. 41–42.


Повний текст: PDF