Остання редакція: 2021-12-16
Анотація
Анотація:
У статті досліджено професійну мотивацію науково-педагогічних працівників ЗВО, зокрема подано та проаналізовано результати анкетування викладачів Факультету машинобудування та транспотру Вінницького національного технічного університету щодо визначення їхніх ключових мотивів науково-педагогічної діяльності та професійного самовдосконалення.
Abstract:
The article examines the professional motivation of scientific and pedagogical workers of ZVO, in particular, presents and analyzes the results of a survey of teachers of the Faculty of Mechanical Engineering and Transport of Vinnytsia National Technical University to determine their key motives for scientific and pedagogical activities and professional self-improvement.
Ключові слова
Посилання
1. Іванова Н. Мотивація фахівця до професійної діяльності: поняття, зміст та функції / Н. Іванова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. – 2016. – Вип. 1. – С. 21-24.
2. Патик Ю.В. Мотиваційні тенденції майбутніх соціальних працівників / Ю.В. Патик. // "Наука і освіта". – 2016. – Вип. 1. – с. 47-50.
3. Шкарлет: одна з головних ідей – вмотивований учитель [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://osvita.ua/school/83792/.
4. Керекеша О.В. Мотивація викладачів до розвитку професійної майстерності / О.В. Керекеша // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 100. – с. 83-87.
5. Вакуленко В. Роль професійної мотивації в розвитку професіоналізму викладача вищої школи. Молодь і ринок. 2015. № 4. С. 16–19.
6. Владимиров В. Платное образование: социальный контекст. Высшее образование. 1999. № 1. С. 41–42.