КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ВНТУ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ JETIQ
Володимир Вячеславович Панкевич, Ірина Володимирівна Хом'юк

Остання редакція: 2021-04-30

Анотація


В роботі досліджені фактори, що впливають на створення ефективної моделі змішаного навчання у закладах вищої освіти. Проаналізовано можливості застосування моделей змішаного навчання у ВНТУ на основі системи JetIQ 


The paper examines the factors influencing the creation of an effective model of blended learning in higher education. Possibilities of application of models of blended learning in VNTU, on the basis of JetIQ system are analyzed


Ключові слова


навчання; методи навчання; змішане навчання; студент; викладач; автоматизовані системи навчання; teaching; teaching methods; blended learning; student; teacher; automated learning systems.

Посилання


1.Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]: Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text

2. Лісецкий К.А. Особливості запровадження системи змішаного навчання у внз [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://www.kamts1.kpi.ua/sites/default/files/files/lisetskyi_osoblyvosti.pdf

3. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології / І.М.Дичківська. – К. : Академвидав, 2012. – 352с.

4. Хом’юк І.В. Деякі аспекти впровадження інноваційних технологій у роботу вищого навчального закладу/ І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 03-04 квітня 2016 року : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та ін.]. — Вінниця: ВНТУ, 2016. – С.181-184.

5. Хом’юк І. В. Використання технології змішаного навчання на заняттях з вищої математики у технічних ЗВО / І. В. Хом’юк, С.А.Кирилащук, В.В.Хом’юк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, 2020. – №  64 . – С.21-28.


Повний текст: PDF