Остання редакція: 2021-04-30
Анотація
Проаналізовано актуальність застосування інтелектуальних інформаційних технологій у розважально-начальних додатках та дидактичних іграх. Описано особливості нейромережевого розпізнавання введених символів при вирішенні кросворду.
NEURAL NETWORK RECOGNITION OF ENTERED SYMBOLS FOR CROSSWORD SOLVING
Abstract:
The relevance of the use of intelligent information technologies in training applications and didactic games is analyzed. Features of neural network recognition of the entered symbols at the decision of a crossword are described.
Ключові слова
Посилання
RJ R. Most Americans Already Using Artificial Intelligence Products [Електронний ресурс] / REINHART RJ // Gallup. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://news.gallup.com/poll/228497/americans-already-using-artificial-intelligence-products.aspx
Квасніцька Ю. В. Дидактичні ігри на уроках. Теорія [Електронний ресурс] / Юлія Володимирівна Квасніцька // ВсеОсвіта. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://vseosvita.ua/library/didakticni-igri-na-urokah-teoria-34438.html.
Черниш А. В., Яровий А. А.. Технології штучного інтелекту в розважально-навчальних додатках. [Електронний ресурс] // L Науково-технічна конференція факультету інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2021): тези доповідей. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12547
Черниш А. В. Розробка програмного додатку для формування кросвордних структур [Електронний ресурс] / А. В. Черниш, Н. П. Бабюк // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020). – Режим доступу до ресурсу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2020/paper/view/10435