Остання редакція: 2021-04-26
Анотація
Досліджено порядок просування товарів і послуг організації в Інтернеті, а також інструменти активізації продаж, які застосовуються в електронній комерції.
Ключові слова
Посилання
1. Власюк Ю. Ю., Юдіна Н. В. Дослідження українського ринку електронної комерції у секторі B2B. Актуальні проблеми економіки та управління. 2015. Вип. 9. С. 1–10. 2. Дія: Державні послуги онлайн. URL: https://diia.gov. ua/
2. Дражниця С. А., Забурмеха Є. М. Електронна комерція: світові тренди та прогноз розвитку в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. № 5. С. 69–73.
3. Інструменти та методи просування продукції в internet [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. С. М. Ілляшенко 2020 – Режим доступу: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2015_3_20_32.pdf
4. Інструменти залучення покупців до ресурсів електронної комерції [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. М. І. Трошимчук 2017 – Режим доступу: http://rep.btsau.edu.ua/bitstream/BNAU/5145/1/instrumenty_zaluchennya.pdf
5. Сучасні методи активізації продажу в роздрібній торгівлі [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. І. М. Шиндировський 2015 – Режим доступу: file:///C:/Users/Zver/Downloads/Torg_2011_12_16.pdf
6. Яценко О. М., Грязіна А. С., Шевчик О. О. Електронна комерція як елемент глобальної торговельної системи. Актуальні проблеми економіки. 2019. № 8. С. 4–15.