Остання редакція: 2021-01-09
Анотація
У статті проаналізовано роль соціальних мереж під час політичних кампаній, вплив на виборців та спосіб комунікації.
ROLE OF SOCIAL MEDIA IN POLITICAL CAMPAIGNS
Abstract
The article analyses the role of social networks during political campaigns, impact on electorate and way of communication
Ключові слова
Посилання
1. Вікіпедія. Соціальна мережа. Вікіпедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Соціальна_мережа
2. Савицький О. Соціальні мережі в українській політиці – обережно? URL: https://www.dw.com/uk/cоцмережі-в-українській-політиці-обережно/a-50681516
3. Денисюк С. Г. Нові мас-медіа як чинник впливу на сучасні політичні комунікації. Гілея: збірник наукових праць [гол. ред. В. М. Вашкевич]. Київ: ВІР УАН. 2015. Вип. 94. С. 395–398.
4. Університет Пенсильванії. Офіційний веб-портал Університету Пенсильванії. Електрон. дані. – 2020. URL: https://knowledge.wharton.upenn.edu/article/how-social-media-is-shaping-political-campaigns/