КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ПОЛІТИЧНИХ КАМПАНІЯХ
Вікторія Ігорівна Ярська

Остання редакція: 2021-01-09

Анотація


У статті проаналізовано роль соціальних мереж під час політичних кампаній, вплив на виборців та спосіб комунікації.

ROLE OF SOCIAL MEDIA IN POLITICAL CAMPAIGNS

Abstract

The article analyses the role of social networks during political campaigns, impact on electorate and way of      communication



Ключові слова


соціальні мережі; ЗМІ; політика; політична кампанія; політична комунікація

Посилання


1.       Вікіпедія. Соціальна мережа. Вікіпедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Соціальна_мережа

2.       Савицький О. Соціальні мережі в українській політиці – обережно? URL: https://www.dw.com/uk/cоцмережі-в-українській-політиці-обережно/a-50681516

3.       Денисюк С. Г. Нові мас-медіа як чинник впливу на сучасні політичні комунікації. Гілея: збірник наукових праць [гол. ред. В. М. Вашкевич]. Київ: ВІР УАН. 2015. Вип. 94. С. 395–398.

4.       Університет Пенсильванії. Офіційний веб-портал Університету Пенсильванії. Електрон. дані. – 2020. URL: https://knowledge.wharton.upenn.edu/article/how-social-media-is-shaping-political-campaigns/


Повний текст: PDF