КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ПРИ РЕКОНСТРУКЦІЇ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Юрій Сергійович Гарбар, Катерина Володимирівна Бауман

Остання редакція: 2021-01-05

Анотація


Розглянуто формування архітектурно-планувальних рішень, вимоги до проектування приміщень основного перебування дітей та інженерно-технічні рішення теплозахисту дошкільних навчальних закладів

Ключові слова


реконструкція; оновлення; дошкільні навчальні заклади

Посилання


1. ДБН В.2.2-3:2018. Будинки і споруди. Заклади освіти. – К.: Укрархбудінформ, 2018. – 46 с.

2. Ковальський В.П., Лисій Г. І. Особливості планувальних рішень дитячих дошкільних закладів // Науково-технічний збірник №2-Вінниця 2016.-С.85-88.

3. Лінда С. М. «Архітектурне просторове проектування громадських будівель і споруд»: Навч. посібник . – Львів, Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013. – 644с.

4. Кадурина А.О. Проблемы и перспективы проектирования детских дошкольных учреждений в крупных городах на примере г. Одессы // Проблеми теорії та історії архітектури України: Зб. наук. пр. АІ ОДАБА. Випуск 3. – Одеса: Астропринт, 2002. – С. 134-136.


Повний текст: PDF