Розмір шрифта:
Мультимедійна гра на основі об’єктно-орієнтованого підходу на базі Unity
Остання редакція: 2020-12-09
Анотація
Розглянуто основні етапи розробки мультимедійної гри. Проведено літературний огляд існуючих методів та засобів проектування логіки гри, які були використані для розробки.
Ключові слова
мультимедійна гра; захист вежі; C#; Unity3d
Посилання
Стефенс Д. Р. C++. Сборник рецептов./ Д. Р. Стефенс —КУДИЦ-ПРЕСС, 2007. —624 с. —ISBN 5-91136-030-6
Метод покращення візуальним керуванням галереями графічних файлів / Т .І. Трояновська, Л. А. Савицька, І. А. Жарий // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2016. - № 3. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itki_2016_3_7
Повний текст:
PDF