КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
Мультимедійна гра на основі об’єктно-орієнтованого підходу на базі Unity
Людмила Анатоліївна Савицька, Сергій Сергійович Омельченко

Остання редакція: 2020-12-09

Анотація


Розглянуто основні етапи розробки мультимедійної гри. Проведено літературний огляд існуючих методів та засобів проектування логіки гри, які були використані для розробки.


Ключові слова


мультимедійна гра; захист вежі; C#; Unity3d

Посилання


Стефенс Д. Р. C++. Сборник рецептов./ Д. Р. Стефенс  —КУДИЦ-ПРЕСС, 2007. —624 с. —ISBN 5-91136-030-6

Метод покращення візуальним керуванням галереями графічних файлів / Т .І. Трояновська, Л. А. Савицька, І. А. Жарий // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2016. - № 3. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itki_2016_3_7


Повний текст: PDF