Розмір шрифта:
ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ОНЛАЙН ПОКУПОК
Остання редакція: 2020-06-19
Анотація
Проаналізовано фактори, що впливають на поведінку споживача при здійсненні онлайн-покупок, які дозволять прийняти успішну рекламну стратегію для компаній.
Ключові слова
споживач; онлайн-покупка; ризик; якість; гарантія
Посилання
1. Беквитт Г. Продаючи невидиме: керівництво з сучасного маркетингу послуг, 2018. 192 с.
2. Филановский А. Головна маркетингова книга, 2018. 304 с.
3. Особливості поведінки споживачів на споживчому ринку та ринку організацій-споживачів. URL: https://buklib.net/books/23506/ (дата звернення: 20.03.2020).
4. Дослідження поведінки споживачів. URL: https://pidruchniki.com/82284/marketing/doslidzhennya_povedinki_spozhivachiv (дата звернення: 20.03.2020).
Повний текст:
PDF