КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ОНЛАЙН ПОКУПОК
Микола Миколайович Желінський, Володимир Сергійович Ганжа

Остання редакція: 2020-06-19

Анотація


Проаналізовано фактори, що впливають на поведінку споживача при здійсненні онлайн-покупок, які дозволять прийняти успішну рекламну стратегію для компаній.

Ключові слова


споживач; онлайн-покупка; ризик; якість; гарантія

Посилання


1. Беквитт Г. Продаючи невидиме: керівництво з сучасного маркетингу послуг, 2018. 192 с.
2. Филановский А. Головна маркетингова книга, 2018. 304 с.
3. Особливості поведінки споживачів на споживчому ринку та ринку організацій-споживачів. URL: https://buklib.net/books/23506/ (дата звернення: 20.03.2020).
4. Дослідження поведінки споживачів. URL: https://pidruchniki.com/82284/marketing/doslidzhennya_povedinki_spozhivachiv (дата звернення: 20.03.2020).


Повний текст: PDF