КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
ФУНКЦІОНУВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Лариса Євстахіївна Азарова, Марія Дмитрівна Семенець

Остання редакція: 2020-03-18

Анотація


Анотація

У статті розглянуто використання фразеологізмів у засобах масової інформації; розкрито роль стійких словосполучень у побудові газетного тексту як одного із засобів комунікативного впливу на читача.

FUNCTIONALITY OF PHASEOLOGISTS IN MASS MEDIA

Abstract

Thearticledealswiththeuseofphraseologismsinthemedia; Theroleofpersistentphrasesintheconstructionofnewspapertextasoneofthemeansofcommunicativeinfluenceonthereaderisrevealed.



Ключові слова


засоби масової інформації; фразеологізми; публіцистичний стиль; стійкі словосполучення.

Повний текст: PDF