КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
Інтернет-маркетинг як складова ефективної діяльності підприємства
Альона Ігорівна Голубко

Остання редакція: 2019-12-24

Анотація


Робота присвячена висвітленню значення та основної ролі інтернет-маркетингу у діяльності підприємства. Визначено основні переваги та недоліки, складові інтернет-маркетингу. У роботі пропонується використовувати модель СPA (cost per action). Голованя ціль моделі СPA – мінімізація витрати 

Ключові слова


інтернет-маркетинг; електронні технології; маркетинг підприємства; CPA

Посилання


1. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник / Н.В. Бутенко. – Київ: Атіка, 2016. – 300 с.

2. Липчук В.В. Маркетинг: навчальний посібник / В.В. Липчук, Р.П. Дудяк, С.Я. Бугіль, Я.С. Янишин; за загальною редакцією В.В. Липчука. – Львів: «Магнолія 2006», 2012. – 456 с.

3. Макарова М.В. Електронна комерція: [посіб.] / М.В. Макарова. – К.: Академія, 2016. – 272 с.

4. Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навчальний посібник / Ю.Є. Петруня. – Київ.: Знання, 2007. – 325 с.

5. Смолянюк О.В. Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях підприємств/ О. В. Смолянюк // Економіка та держава. –  2013. –  № 5. – С. 105-108

6.Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України: стат. бюл. – К.: Державна служба статистики України,– 50 с.

7.  Аудитория интернета в Украине: динамика, мобильный интернет, старые и 7ове пользователи. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.academia.edu/5789181/_


Повний текст: PDF