Остання редакція: 2019-12-24
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник / Н.В. Бутенко. – Київ: Атіка, 2016. – 300 с.
2. Липчук В.В. Маркетинг: навчальний посібник / В.В. Липчук, Р.П. Дудяк, С.Я. Бугіль, Я.С. Янишин; за загальною редакцією В.В. Липчука. – Львів: «Магнолія 2006», 2012. – 456 с.
3. Макарова М.В. Електронна комерція: [посіб.] / М.В. Макарова. – К.: Академія, 2016. – 272 с.
4. Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навчальний посібник / Ю.Є. Петруня. – Київ.: Знання, 2007. – 325 с.
5. Смолянюк О.В. Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях підприємств/ О. В. Смолянюк // Економіка та держава. – 2013. – № 5. – С. 105-108
6.Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України: стат. бюл. – К.: Державна служба статистики України,– 50 с.
7. Аудитория интернета в Украине: динамика, мобильный интернет, старые и 7ове пользователи. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.academia.edu/5789181/_