Розмір шрифта:
ПРОГРАМНИЙ ЗАСІБ ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ПРОЦЕСУ ВТОМЛЮВАНОСТІ ЛЮДИНИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗМЕНИХ СЛІВ
Остання редакція: 2020-02-03
Анотація
Розглянуто питaння визнaчення ємнiсних i чaсових хaрaктеристик процесу вивчення iншомовних слiв людиною з урaхувaнням процесу втоми, що у свою чергу вiдобрaжaється у розривaх хaрaктеристик нaвчaння. В роботi тaкож побудовaнi мaтемaтичнi моделi процесу вивчення слiв, розглядaється aлгоритм роботи моделюючої прогрaми стaтистичних вивчення aнгломовних слiв, нaводяться приклaди реaлiзaцiї тa проводиться пiдрaхунок дaних зa зaдaними критерiями.
Software for definition the level of fatique in time of learning english wordsThe question of the definition of capacitive and temporal characteristics of the process of studying foreign languages by a person taking into account the process of fatigue is considered, which in turn is reflected in the discontinuities of the characteristics. Mathematical models of the process of studying the words are also constructed in the work, the algorithm of the work of the modeling program of statistical studies of the English words is considered, examples of realization are given, and the data are conducted.
Software for definition the level of fatique in time of learning english wordsThe question of the definition of capacitive and temporal characteristics of the process of studying foreign languages by a person taking into account the process of fatigue is considered, which in turn is reflected in the discontinuities of the characteristics. Mathematical models of the process of studying the words are also constructed in the work, the algorithm of the work of the modeling program of statistical studies of the English words is considered, examples of realization are given, and the data are conducted.
Ключові слова
втома; ефективність навчання; іноземна мова; fatique; efficiency of learning; foreign language.
Посилання
Прокопенко I. Ф. До питання iнформатизацiї вищих педагогiчних
навчальних закладiв / Прокопенко I. Ф. , Биков В. Ю. , Раков С. А. //Комп’ютер у школi та сiм’ї. – 2002. – № 4 (22). – С. 8-13.
Давыдов Е. Г. Компьютерная проверка уровня знаний учащихся /
навчальних закладiв / Прокопенко I. Ф. , Биков В. Ю. , Раков С. А. //Комп’ютер у школi та сiм’ї. – 2002. – № 4 (22). – С. 8-13.
Велiховська А. Б. Проблеми та перспективи використання програмних педагогiчних засобiв у навчальному процесi /А.Б.Велiховська // Вересень. – 2000. – 140 с.
Гутгарц Р.Д. Компьютерная технология обучения / Р.Д.Гутгарц,В.П. Чебышева // Информатика и образование, 2000. – №5. –С.44-45.
Давыдов Е. Г. Компьютерная проверка уровня знаний учащихся /
Е. Г. Давыдов // Математика в школе. – 2004. - № 7. – С. 57 – 62.
Iбрагiмов I. М. Iнформацiйнi технологiї та засоби дистанцiйного навчання [Текст]: пiдручник / I. М. Iбрагiмов. – С.- П.: Академiя, 2007, -360 с.
Повний текст:
PDF