Остання редакція: 2019-12-16
Анотація
В роботі запропоноване технічне рішення яке полягає в тому, що у відомій системі впуску двигуна внутрішнього згоряння, в очиснику повітря під повітряним фільтром встановлено нагрівальний елемент, новим є те, що при цьому нагрівальний елемент виконаний з газопроникного графітованої волокна. Крім того, нагрівальний елемент функціонально живиться від бортового джерела живлення і має конфігурацію повітряного фільтра.
Технічний результат полягає в поліпшенні пуску двигуна при низьких температурах і економії палива до 5% за рахунок регулювання температури на впуску в двигун в межах 20-60 ° C при мінімальних витратах.Ключові слова
Посилання
1. Тышкевич, Л. Н. Повышение эффективности эксплуатации транспортных машин в условиях низких отрицательных температур / Л. Н. Тышкевич, Б. В. Журавский // Вестник СибАДИ. – 2016. – № 3 (49). – С. 36-41.
2. Foster, D. B. The Influence of the Fuel Inlet Temperature on Diesel Engine Exhaust Gas Emissions / D.B. Foster, W. Jung // MTZ 64. – 2003. – № 4. – P. 7-8.