Остання редакція: 2019-11-15
Анотація
Досліджено концептуальні засади формування системи управління маркетинговою діяльністю
підприємства. Розглянуто методи аналізу ефективності маркетингової діяльності підприємства, виявлено
проблеми, які виникають в умовах конкуренції. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності
підприємства.
Ключові слова
Посилання
Кулиняк І. Я. Оцінювання та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств. 2017. Науковий
вісник Мукачівського державного університету. С.94 - 98.
2. Лукан О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства. - 2014. - ВІСНИК КНТЕУ № 5. С. 42 - 51.
3. Бурєннікова Н. В., Ярмоленко В.О. Результативність функціонування складних економічних систем аграрного
спрямування. Монографія. Вінниця. ВНАУ. 2017. 168 с.
4. Савчук А. Ефективність маркетингової діяльності підприємства. ВІСНИК КНТЕУ. № 5. 2015. С. 27-38.