КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Олександр Йосипович Лесько, Ірина Олександрівна Пилипенко

Остання редакція: 2019-11-15

Анотація


Досліджено концептуальні засади формування системи управління маркетинговою діяльністю
підприємства. Розглянуто методи аналізу ефективності маркетингової діяльності підприємства, виявлено
проблеми, які виникають в умовах конкуренції. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності
підприємства.


Ключові слова


маркетинг, маркетингова діяльність, управління, конкурентне середовище.

Посилання


Кулиняк І. Я. Оцінювання та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств. 2017. Науковий
вісник Мукачівського державного університету. С.94 - 98.
2. Лукан О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства. - 2014. - ВІСНИК КНТЕУ № 5. С. 42 - 51.
3. Бурєннікова Н. В., Ярмоленко В.О. Результативність функціонування складних економічних систем аграрного
спрямування. Монографія. Вінниця. ВНАУ. 2017. 168 с.
4. Савчук А. Ефективність маркетингової діяльності підприємства. ВІСНИК КНТЕУ. № 5. 2015. С. 27-38.


Повний текст: PDF