КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
ЕВОЛЮЦІЯ ХАЙПУ: МІСЦЕ АГРЕСИВНОЇ РЕКЛАМИ В СУЧАСНОМУ ТЕХНОЛОГІЧНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Антон Костянтинович Снігур

Остання редакція: 2020-05-10

Анотація


У даній статті розглядається історії виникнення та розвитку агресивної реклами, сучасне її подання через засоби обміну інформації, такі як інтернет та телебачення.


Ключові слова


хайп, комунікативні технології, реклама, засоби масової інформації

Посилання


  1. Хайп. Словарь молодежного сленга. URL: https://teenslang.su/content/ %D0%A5%D0%B0%D0%B9%D0%BF
  2. Денисюк С. Г. Комунікологія : навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2015. 102 с.
  3. Денисюк С.Г. Політичний імідж як відображення політичної свідомості громадян України в умовах соціально-політичних перетворень. Нова парадигма : журнал наукових праць [гол. ред. В. П. Бех]. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005.  Вип. 45. С. 133–140.

Повний текст: PDF