КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
Математична модель електромобіля як об’єкта керування взаємозв’язаної електромеханічної системи
Віталій Иванович Теряєв, Павло Ігорович Сорока

Остання редакція: 2020-05-07

Анотація


Отримано математичну модель взаємозв’язаної електромеханічної системи для дводвигунного індивідуального електроприводу транспортного засобу з урахуванням перехресних зв’язків та створено структурну схему для синтезу законів керування та моделювання статичних і динамічних режимів.


Ключові слова


Електромобіль, електропривод, індивідуальний, колесо, взаємозв'язаний

Посилання


1. Fareeduddin, Mohammed & Selim, Shokri & Hassan, Adnan & Syed, N. Mujahid. (2017). Multi-period planning of closed-loop supply chain with carbon policies under uncertainty. Transportation Research Part D: Transport and Environment. 51. 146-172. 10.1016/j.trd. 2016.10.033.

2. C.C. Chan and K.T. Chau. Modern electric vehicle technology. Oxford University press, Oxford, 1st edition, 2001.

3. McTrustry, Sean Christifor, Modelling and control of electric vehicles with individually actuated in-wheel motors, Master of Philosophy thesis, School of Mechanical, Materials and Mechatronic Engineering, University of Wollongong, 2016.

4. I. Husain. Electric and Hybrid Vehicles. CRC Press LLC, Florida, 1st edition, 2003.

 


Повний текст: PDF