КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
Кейс-метод у вищій школі
Тетяна Валеріївна Майборода

Остання редакція: 2020-04-22

Анотація


У роботі проаналізовано суть та зміст кейс-методу у вищій школі. Досліджено процес застосування кейс-методу в навчальному процесі. Визначено види кейс-методів.


Ключові слова


інноваційні технології навчання; професійна підготовка; професійна компетентність; кейс; групова робота.

Посилання


Активізація навчального процесу у сучасній вищій школі : метод. огляд / уклад. Л. А. Якимова. – К. : ДП «Вид. дім «Персонал», 2010. – 32 с.

 

Антипова М. В. Метод кейсов (case-study) / Антипова М. В. – М. : ФГБУ ВПО «Маргту», 2011. – 150 с.

 

Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Козак Л. В.  // Освітологічний дискурс. – 2015. – № 3 (11). –  С. 153 – 160.

 

ЕССН the case for learning [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://www.ecch.com/educators/casemethod/resources/freecasesoverview. 

 


Повний текст: PDF