КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СІТЬОВОГО МАРКЕТИНГУ
Ольга Петрівна Черевата, Оксана Владиславівна Безсмертна

Остання редакція: 2020-04-13

Анотація


Запропоновано розглянути переваги та недоліки сітьового маркетингу. Досліджено сітьовий маркетинг
як систему заохочення. людей, які пропонують споживачам товари відомої фірми.
З’ясовано, що мережевий маркетинг припускає практично повну відсутність витрат на рекламу;
продукція компанії представляється покупцеві її співробітниками (дистриб'юторами, презентантами,
консультантами); представлення продукту відбувається в ході довірчих бесід або презентацій для
невеликого кола запрошених осіб.


Ключові слова


фінансові вкладення, бізнес, сітьовий маркетинг,

Повний текст: PDF