КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
РЕБРЕНДИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ
Ірина Валеріївна Причепа, Максим Валерійович Присяжнюк

Остання редакція: 2019-05-08

Анотація


Розкрито сутність, види та інструменти ребрендингу за сучасних умов господарювання. Досліджено завдання та умови застосування ребрендингу. Проаналізовано досвід проведення ребредингу світовими компаніями. Проаналізовано проблеми та визначено переваги застосування ребрендингу підприємствами за сучасних умов господарювання.


Ключові слова


ребрендинг; бренд; ефективність; підприємство; позиціонування

Посилання


Березин И. Пять ступеней от названия к бренду / И. Березин // Практический маркетинг. – 2004. – № 3 (85). – С. 13-21.

Линник К. Реанимация бренда / К. Линник // Реклама. Теория и практика. – 2007. – № 6. – С. 54-61.

Махнуша С.М. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елемента її потенціалу / С.М. Махнуша // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №1. – С. 80- 86.

Машковцев А. Плоды ребрендинга / А. Машковцев // Реклама. Теория и практика. – 2006. – № 5. – С. 21-27.

Овчинникова О.Г. Ребрендинг / О.Г. Овчинникова. – М. : Альфа-Пресс. – 2007. – 325 с.

Письменская Е.Б. Развитие бренда во времени. Проблемы ребрендинга / Е.Б. Письменская // Маркетинговые исследования. – 2006. – № 5. – С. 34-38.

Скрипников С. Полосатая революция в «Билайне» / С. Скрипников, Л. Никитин // Эксперт. – 2005. – № 14 (461). – С. 47-53.

Тєлєтов О.С. Ребрендинг на промисловому підприємстві / О.С. Тєлєтов / Маркетинг та логістика в системі менеджменту : зб. тез доповідей VIII-ї міжнародної науково-практичної конференції, 4-6 жовтня 2010. – Львів : Вид-во «Львівська політехніка». – 2010. – С. 504.

Тєлєтов О.С. Особливості брендингу на підприємствах легкої промисловості / О.С. Тєлєтов, С.І. Колосок // Економічні проблеми сталого розвитку : збірник тез доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників і студентів. – Суми, Вид-во СумДУ, 2006. – С.101-102.

Офіційний сайт Американскої ассоциації маркетинга «Dictionary of marketing terms» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.marketingpower.com/mg-dictionary.php. 

 


Повний текст: PDF