КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ ФІЛОСОФІЇ ЯК НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ
Юлія Павлівна Носковенко

Остання редакція: 2019-05-06

Анотація


У даній роботі основну увагу приділено ролі філософії як навчальної дисципліни в сучасному технічному навчальному закладі.

Ключові слова


освіта; вищий навчальний заклад (ВНЗ); філософія; технічна освіта; філософія техніки; гуманізація.

Посилання


1) Кiпень В. П. Проблемний стан вищої школи: бачення i оцінки / В. П. Кiпень // Вiсник. Фiлософiя. Полiтологiя. Київський нац. університет iмені Тараса Шевченка. – 2000. – Вип. 31.– С. 34–35
2) Белоногов Г. Е. Проблемы рационализации социогуманитарного знания / Г. Е. Белоногов. – Уфа, 2005. – 29 с.
3) Кiпень В. Викладачi вузiв: соцiологiчний портрет / В. Кiпень, Г. Коржов. – Донецьк : АСТРО, 2001. – 215 с.
4) Философия в техническом вузе: сб. науч. тр. 5-й Международной научно практической конференции. – СПб. : Изд-во Политехнического университета, 2011. – 126 с.


Повний текст: PDF