КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
Традиційне та інноваційне навчання у вищій школі
Наталія Володимирівна Касянчук

Остання редакція: 2019-04-13

Анотація


В даній статті проаналізовано поняття «інновація» та «педагогічна інновація», визначено основні критерії педагогічної інновації та наведено порівняльну характеристику інноваційного та традиційного навчання. 


Ключові слова


інновація, педагогічна інновація, інноваційне навчання, традиційне навчання.

Посилання


  1. Попова О. В. Розвиток інноваційних процесів у середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладах України в ХХ столітті: автореферат доктора пед. наук / Попова О. В. – Харків, 2001. – 38 с.

 

  1. Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник / Туркот Т. І. – К.: Кондор, 2011. – 608 с.

 

  1. Опанасенко Н. І. використання педагогічних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / Опанасенко Н. І. // Молодий вчений. – 2015. – № 11(3). – С. 48 – 51.

 

  1. Завалевський Ю. І. Інноваційний потенціал сучасного вчителя / Завалевський Ю. І. // Педагогічний дискурс. – 2014. – №17. – С. 64 – 68.

 

  1. Якса Н. В. Основи педагогічних знань: навч. посібник / Якса Н. В. – К.: Знання, 2007. – 358 с.

 


Повний текст: PDF