КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ
Катерина Василівна Подолянчук

Остання редакція: 2019-04-11

Анотація


В роботі розглянуто визначення маркетингового аудиту, основні підходи до визначення його характерних рис. Систематизовано об’єкти дослідження маркетингового аудиту на підприємстві. Визначено варіанти проведення маркетингового аудиту. Запропоновано послідовність етапів проведення внутрішнього аудиту маркетингу на підприємстві.


Ключові слова


маркетинг, маркетинговий аудит

Посилання


  1. Kuc B. R. Audyt wewnętrzny. Teoria i praktyka. – Warszawa: Wydawnictwo menedżerskie PTM, 2002. – S.71.
  2. Загородній А.Г. Управління ризиками аудиторської діяльності: Навч. посібник / Загородній А. Г., Пилипенко Л. М. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2008. – 128 с.
  3. Современный маркетинг. Настольная книга по исследованию рынка: Учеб. пособие / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева. – 2-е изд., перер. и доп. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 528 с. 
  4. Антонюк А. А. Аналіз теоретичних підходів до оцінки ефективності маркетингової стратегії діяльності на підприємстві // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя. – 2006. 77 – № 5. – С. 11 – 16.
  5. Современный маркетинг. Настольная книга по исследованию рынка: Учеб. пособие / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева. – 2-е изд., перер. и доп. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 528с

Повний текст: PDF