КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
Місце жінки у сучасному бізнесі
Вікторія Сергіївна Міронова

Остання редакція: 2019-03-24

Анотація


Стаття присвячена аналізу особливостей підприємницької діяльності жінок в Україні. У дослідженні виявлено характерні риси жіночого підприємництва, визначено основні причини підприємницької активності жінок, а також бар’єри та перешкоди. Також в даній статті зазначено наявність гендерних диспропорцій в економічному руслі та окреслено проблеми жіночого безробіття. Особлива увага приділяється економічному становищу жінок та чоловіків в Україні.


Ключові слова


ґендерна рівність, сталий розвиток, індикатори соціально-економічного розвитку.

Посилання


  1. Чепуренко А. Ю. Відносини в малому підприємництві: проблеми працюючих жінок / А. Ю. Чепуренко, Т. Б. Обиденнова // Суспільні науки і сучасність. – 2000. – № 4. – С. 41 – 51.

 

  1. Делокаров К.Х. Жінка і цінності західноєвропейської індустріальної цивілізації / Делокаров К. Х.  // Загально державні недержавні науки і сучасність. – 2000. – № 4. – С. 68 –75.

 

  1. Аналітичне дослідження участі жінок у складі робочої сили України [Електронний ресурс] : звіт / наук. кер. проекту Е. М. Лібанова. – К., 2012. – 212 с. – Режим доступу : http://www.idss.org.ua/monografii/2013_ua_womens%20participation.pdf.

 

1. Силласте  Г. Г. Соціальна дискримінація жінок,  як предмет соціологічного аналізу / Г. Г. Силласте,  Г. Ж. Кожамжарова // Соціологічне дослідження. –  2007. – № 12. – С.112 – 121.


Повний текст: PDF