Остання редакція: 2019-05-09
Анотація
У статті досліджено особливості сучасної реклами. Визначено види та функції реклами, а також перелік мовних норм, які порушують у рекламі.
Abstract
In this article features of modern advertisement were observed. Kinds and functions of advertisement as well as list of language standarts that are broken up in advert.
Ключові слова
Посилання
1. Запущено проект про мовні помилки: ляпи в рекламі https://gazeta.ua/articles/chistota-movlennya/_zapuscheno-proekt-pro-movni-pomilki-lyapi-v-reklami/566026
2. «Очепятки» по-киевски: самые нелепые ошибки со столичных рекламных щитов (фото): https://ukr.segodnya.ua/kiev/kpeople/ochepyatki-po-kievski-samye-nelepye-oshibki-so-stolichnyh-reklamnyh-shchitov-foto-531313.html
3. Психологічний вплив реклами https://www.radiosvoboda.org/a/945612.html
4. Топ–5 помилок на вивісках, які щодня бачать лучани: https://slovovolyni.com/ukr/report/13231/
5. «Самі безглузді» вивіски і реклама. Помилки по-вінницьки: https://vn.20minut.ua/Podii/sami-bezgluzdi-viviski-i-reklama-pomilki-po-vinnitski-10559002.html
6. Цветкова Н. Суржик – феномен не тільки мовної, а й геополітичної стратегії. Це симптоматичний варіант відповіді на питання вибору України: http://fakeoff.org/culture/surzhik-problema-suchasnoi-ukrainskoi-movi