КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
Олена Багановська

Остання редакція: 2019-01-18

Анотація


Запропоновано архітектуру інформаційної  системи  відділу маркетингу підприємства.  Проаналізовано  і  обґрунтовано модулі, що будуть  використовуватись  в  подальшій  розробці підсистеми інтелектуального аналізу даних. Розроблено  технологію  інтелектуального аналізу даних та прогнозування обсягів продажу.

Ключові слова


інформаційна система, аналіз даних, автоматизація, класифікація, кластеризація, прогнозування, візуалізація

Повний текст: PDF