Остання редакція: 2019-01-11
Анотація
Зростання числа ДТП, що виникають внаслідок відмови систем автобуса, які безпосередньо впливають на безпеку руху, пояснюється тим, що нерідко ТЗ експлуатуються з технічними несправностями підвіски, рульового управління і гальмівної системи. Своєчасний виведення з експлуатації технічно несправних транспортних засобів дозволить зменшити ризик виникнення ДТП і реалізувати наявний потенціал для зниження рівня дорожньо-транспортного травматизму в країні.
Abstract
The increase in the number of accidents arising from the failure of bus systems, which directly affect the safety of traffic, due to the fact that often are exploited with technical malfunctions, suspension, steering and braking system. Timely decommissioning of technically defective vehicles will reduce the risk of an accident and realize the existing potential for reducing road traffic injuries in the country.
Ключові слова
Посилання
1. Ревин А. А. Автомобиль с АБС: Прочностной расчет элементов подвески / А. А. Ревин, В. Ф. Алонсо //Автомобильная промышленность, - Москва, 2007.-С. 19-20.
2. Дьяков А.С. Дорожные испытания серийной и модернизированной подвесок автобуса ВЗТМ 3273№5 на плавность хода А. С. Дьяков, А. Ю. Кузнецов, В.В. Новиков // 10-я регион.конф. молод. исследователей Волгоградской обл., г. Волгоград, 8-11 ноября 2005 г: Тез. докл., ВолгГТУ и др. Волгоград, 2006. – С. 51-52.
3. Рябов И.М. Математическое моделирование пневматической подвескитранспортного средства с упругодемпфирующим приводом регулятора статического положения/ И.М.Рябов, К.В. Чернышов, Т.В. Пылинская, М.М. Гасанов, М.Ш. Абдуллаев, Ш.Д. Гечекбаев // Современные технологии. Системныйанализ. Моделирование. 2009. Выпуск 3№ (23). С. 143 – 147.
4. Мырочкин, А. В. Анализ факторов, влияющих на устойчивость и управляемость автобуса / А. В. Мырочкин, Ю. В. Баженов // Вестник МАДИ. − вып. 4 (19). − 2009. − С. 14−17.