КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ НЕТВОРКІНГУ БІЗНЕСУ З ОГЛЯДУ НА ШКОЛУ ВІДНОСИН К. ФЕРАЦЦІ
Вікторія Максимівна Тямушева, Тетяна Віталіївна Лесько, Любов Сергіївна Філатова

Остання редакція: 2018-12-17

Анотація


У статті розглянуто поняття нетворкінгу бізнесу, його важливість та актуальність в сучасному комерційному та безкомпромісному світі. Було розглянуто шляхи побудови взаємозв’язків між партнерами та встановлення домовленостей між ними, і доцільність їх використання.


Ключові слова


нетворкінг; мережа контактів; результат; корисні зв’язки; коло спілкування

Посилання


Ферацці К. Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств. [Електронний ресурс] / – Режим доступу: https://mybook.ru/author/kejt-ferracci-2/nikoli-ne-yizhte-naodinci-ta-inshi-sekreti-uspihu/read/

Зак Д. Нетворкінг для інтровертів / Зак Д.. – М.:     Альпіна Бізнес Букс, 2012. – 208 с.

Сполдінг Т. Зв'язки - не головне. На чому тримається міцний бізнес / Т.Сполдінг. – М.: Кар'єра Прес, 2011. – 288 с.


Повний текст: PDF