Розмір шрифта:
ОСОБЛИВОСТІ НЕТВОРКІНГУ БІЗНЕСУ З ОГЛЯДУ НА ШКОЛУ ВІДНОСИН К. ФЕРАЦЦІ
Остання редакція: 2018-12-17
Анотація
У статті розглянуто поняття нетворкінгу бізнесу, його важливість та актуальність в сучасному комерційному та безкомпромісному світі. Було розглянуто шляхи побудови взаємозв’язків між партнерами та встановлення домовленостей між ними, і доцільність їх використання.
Ключові слова
нетворкінг; мережа контактів; результат; корисні зв’язки; коло спілкування
Посилання
Ферацці К. Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств. [Електронний ресурс] / – Режим доступу: https://mybook.ru/author/kejt-ferracci-2/nikoli-ne-yizhte-naodinci-ta-inshi-sekreti-uspihu/read/
Зак Д. Нетворкінг для інтровертів / Зак Д.. – М.: Альпіна Бізнес Букс, 2012. – 208 с.
Сполдінг Т. Зв'язки - не головне. На чому тримається міцний бізнес / Т.Сполдінг. – М.: Кар'єра Прес, 2011. – 288 с.
Повний текст:
PDF