КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
Актуальні питання становлення інтернет-магазинів в Україні
Лілія Нікіфорова, Михайло Лошак

Остання редакція: 2018-12-17

Анотація


В статті проаналізовано основні фактори, які впливають на створення та активне розповсюдження інтернет-магазинів. Проведено оцінювання ролі інтернет-магазинів на вітчизняному ринку у даний момент та спрогнозовано можливі перспективи їх майбутнього розвитку

Ключові слова


інтернет-магазин, інтернет, Україна, торгівля, оцінка, фактори, перспективи.

Посилання


  1. Навчальні матеріали онлайн [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://pidruchniki.com/10931123/informatika/organizatsiya_tehnologiya_roboti_internet-magazinu
  2. Офіційний портал Статистика [Електронний ресурс].  – режим доступу: www.statista.com
  3. Державна служба статистики України. [[Електронний ресурс]. – режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/

Повний текст: PDF