Остання редакція: 2018-10-27
Анотація
Автор акцентує увагу на розумінні репутації, як концентрованого образу суб’єкта політичної діяльності, в якості якого розглядається політична партія. Аналізуються наявні у політологічній літературі визначення цієї категорії, визначається роль та значення репутації політичної партії в українському суспільстві.
Ключові слова
Посилання
1. Дурдин Д. М. «Образ» политического лидера и возможности его изменения. Полис. 2000. №2. С. 133–151.
2. Корнієнко В. О. В пошуках консолідації українського суспільства: національна ідея чи політичний ідеал. Нова політика : науково-публіцистичний журнал. 2000. № 4. С. 47–52.
3. Корнієнко В. О., Денисюк С. Г., Буряченко О. В. Партійна ідеологія: система цінностей, або синдром «суспільної кататонії»? Гілея : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. Київ : ВІР УАН, 2017. Вип. 117. С. 253–269.
4. Моисеев В. А. Паблик рилейшнз –– средство социальной коммуникации (теория и практика). Київ : Дакор, 2002. 506 с.
5. Даль В. Толковый словарь живого великорусского языка : в 4-х томах. Т. 4. Москва : Наука, 1882. С. 93.
6. Словарь по этике / под ред. А. Гусейнова и И. Кона. Изд. 6-е. Москва, 1989. 447 с.
7. Буряченко О. В., Корнієнко В. О. Репутація політичної партії: сутність та чинники формування. Україна в сучасному європейському просторі в умовах зовнішньополітичних викликів : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2017. 18–19 травня. С. 12–22. URL: https://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/18170.