КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018)

Розмір шрифта: 
ФАКТОРИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Оксана Володимирівна Заремба

Остання редакція: 2018-04-23

Анотація


     У даній роботі розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства. Визначено фактори конкурентоспроможності підприємства


Ключові слова


конкуренція; конкурентоспроможність підприємства; фактори конкурентоспроможності підприємства

Посилання


     1.Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов. Книга IV. / А.Смит //М.: ЭКСМО, 2007.- 960 с.

     2.Классика экономической мысли: Сочинения. Петти У., Смит А., Рикардо Д., Кейнс Дж., Фридмен М. М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000.- 896 с. (Серия «Антология мысли»).

     3.Балабанова Л.В . Маркетинг : [Підручник] / Л.В. Балабанова. - 2-ге вид. перероб. і доп. - К. : Знання-Прес, 2014. - 645 с.

     4.Должанський І. З. Конкурентоспроможність підприємства [Навчальний посібник] / І. З. Должанський. – К. : Центр навчальної літератури,2008. – 384 с.

     5.Балабанова Л. В. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга [Текст] : монография / Л. В. Балабанова, А. В. Кривенко. - Донецк: ДонГУЭТ, 2004. - 141 с.

     6.Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицях / П. С. Завьялов. - М.: ИНФРА-М,  2001. - 496 с.

     7.Люкшинов А. Н. Стратегический менеджмент: [Учебное пособие] / А. Н. Люкшинов. — М.: ЮНИТИ-ДАНА,  2007. - 375 с.

     8.Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика : [Учебное пособие] / А. Ю. Юданов. - 3-е изд. - М.: Гном - Пресс,  2015. - 325 с.

     9.Головко-Марченко І. С. Сутність поняття конкурентоспроможність підприємства /  І. С.  Головко-Марченко // Экономика предприятия – 2016. - № 5/3(13) – 21-26 с.

     10.Экономическая стратегия фирмы: [Учебное пособие] / под ред. проф. А. П. Градова. - 2-е изд. - СПб.: Специальная литература, 1999. — 589 с.

     11.Маркетинг. Словарь: 3000 терминов / Азоев Г.Л, Зав’ялов П.С. – М.: Экономика, 2011. – 362 с.

     12.Рыночная экономика. Словарь. / Под общ. Ред. Г.Я. Кипермана. – М.: Республика, 1993. – 452 с.

     13.Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент / Р.А. Фатхутдинов. – М. : Маркетинг, 2009. – 892.

     14.Перцовський Н.І. Міжнародний маркетинг: [Посібник] / За ред. Н.І. Перцовсього. – М.: Вища школа, 2015. – 239 с.

     15.Оценка конкурентоспособности предприятия [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.grandars.ru/college/ekonomika-firmy/ocenka-konkurentosposobnosti-predpriyatiya.html

     16.Драган О.І. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теоретичні аспекти [Текст] : монографія / О.І. Драган – К.: ДАКККіМ, 2016. – 160 с.

     17.Економіка підприємства: [Підручник] / За заг. ред. С.Ф. Покропивного. – Вид. 2-ге. – К.: КНЕУ, 2004. – 528 с.

     18.Красностанова Н. Е. Стратегічний аналіз і оцінка конкурентоспроможності промислового виробництва / Н. Е. Красностанова, П. С. Маковеєв // Фінансова консультація. – 2010. – № 21 – 22. – С. 55-59.


Повний текст: PDF