КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018)

Розмір шрифта: 
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ірина Володимирівна Хом'юк

Остання редакція: 2018-03-06

Анотація


У статті розглянуто використання інноваційних технологій навчання, а саме, технології інтерактивного навчання на практичних заняттях з вищої математики. Наведено приклад одного із розроблених ігрових занять.

The article discusses the use of innovative learning technologies, namely the technology of interactive learning in practical classes on higher mathematics. An example of one of the developed game lessons is given


Ключові слова


практичне заняття; вища математика; технологія інтерактивного навчання; ігрове заняття; practical training; higher mathematics; technology of interactive learning; game lesson.

Посилання


1. Хом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.


2. Петрук В. А. Інтерактивні технології навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ : навч. посіб. / В. А. Петрук, І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк / Вінниця : ВНТУ, 2012. – 93 с.


Повний текст: PDF