Розмір шрифта:
ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ АГРОПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРУ (НА ПРИКЛАДІ ПАТ «АВАНГАРД»)
Остання редакція: 2018-02-15
Анотація
На прикладі ПАТ «Авангард» розглянуто використання основних інструментів при виборі стратегії та її подальшій реалізації. На основі матриці І. Ансоффа запропоновано ряд заходів щодо стратегічного виходу на нові ринки, збільшення прибутку ПАТ «Авангард».
Ключові слова
стратегічний менеджмент; планування; маркетинг; збільшення прибутку; нові ринки; конкурентна перевага; аграрна галузь
Посилання
- Ігнатьєва І. А. Стратегічний менеджмент: [підручник] / І. А. Ігнатьєва. – К.: Каравела, 2012. – 480 c.
- Калиніченко Ю. Стратегічний розвиток підприємства: теоретичні та практичні аспекти / Ю. Калиніченко // Галицький економічний вісник. — 2010. — №4 (29). — С.106-115.
- Виханский О.С. стратегічне управління: [посібник] / О.С. Виханский. – М.: Гардарики, 2007. – 296 с.
- Кернасюк Ю. Птахівництво – ефективна сфера агробізнесу [Електронний ресурс] / Ю. Кернасюк – Режим доступу: http://www.agro-business.com.ua/ekonomichnyigektar/2972-ptakhivnytstvo-efektyvna-sfera-agrobiznesu.html вільний
Повний текст:
PDF